Fullspäckat.

Varit några fullspäckade dagar, är ju semestertider.. :-) Igår var vi hela dagen på badparken här i stan, full fart på barnen och jag gjorde mitt bästa för att hålla koll från land. Tur min bättre hälft kan vara i vattnet :-) Efter det middag ute på stan, sen hem och inse att man var trött... Barnen däremot höll full fart ett tag till! En riktigt rolig och bra dag!

Jag tog mig själv en vilodag från cyklingen, kroppen klarar inte den belastning som jag brukar ha än... Men körde lite rehab, att ligga på sidan och lyfta benet är inte min starka sida just nu. Jäklar va ont det gör och svag är man, får ta i allt jag kan för att få upp benet.. Testade även köra lite benspark med 10kg, gick inte :-(
Idag ska jag nog cykla lite igen, för det är ju skoj trotts bristen på tempo. Bra rehab nåde för kroppen och själen!

Kommentarer

Anonym sa…
Vad roligt att läsa om Din rehab. Jag brukar själv se till att komma upp på cykeln så tidigt som möjligt efter en olycka. Naturligtvis efter samrdm med läkare tillåter...
Samuel sa…
Så länge man låter smärtan sätta gränsen så är rörelse alltid den bästa rehabiliteringen.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack