Läkning..

Haft ett par dar med rätt mkt smärta nu, gjort ont inifrån och ut liksom. Lite jobbigt när det helt plötsligt gör mer ont några dar, inte gjort nått galet heller som kan förklara det. Min helt amatörmässiga diagnos säger att jag är inne i en läkfas...  Själva benpipan har ju inte tagit ihop än, tror att det är det som sker just nu. För när kroppen läker gör den ont, så försöker se det som nått positivt.. Men som jag sa igår så börjar jag bli less på att ha ont!! Fast om man tittar ut från sin egen lilla bubbla, är ju ett benbrott jäkligt banalt..

Skulle idag vilja slå ett slag för bra cykelkläder!! Jag har ju en väldig tur att ha Gripgrab som samarbetspartner, deras handskar är dom bästa jag prövat. Vertical och race heter modellerna jag kör med nu, sen kommer vintern bli så mkt enklare i år då jag har ett lager med varma handskar och skoöverdrag :-) Sen kör jag i klubbkläder, klubben köper sina kläder från Bioracer. Det märks att dom kan sina cykelkläder i Belgien, fantastisk kvalitet och passform. Mkt att välja på också, även bra service. Sen har dom ett material som kallas tempest, som ett vanligt tyg men vattentätt. Tror nästan alla kläder finns att få i det, jag har det på arm/benvärmare och vinterkläderna. Hittade den här bilden på min rygg från Obbola challange, den illustrerar rätt bra hur bra det funkar. 3h i regn var inga problem :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack