Svag..

Tog mig ut och tränade igår, haft för ont ett par dar men nu var det bättre. Fick idén att köra en testrunda jag har, vet inte om det var så smart... Har just tider på den från när jag är snabb, bästa tiden runt är 14.30. Körde på så hårt jag kunde igår, men jag är inte stark direkt. Även flåset är väldigt mkt försämrat :-(  Är ju jäkligt skoj att kunna vara ute och cykla, men att samtidigt veta hur snabb jag brukar kunna känna mig är jobbigt!! Där jag brukar kunna ställa mig upp och mata på, där sitter jag nu hjälplös och försöker ta mig fram.. Varvet igår tog 19.05 min, alltså en evighet efter.. Kommer bli en tuff tid framöver, får sluta jämföra med gamla tider tror jag.

Idag tävlar typ alla i Rättvik eller Härnösand, lite tufft för psyket att se alla inlägg från dessa platser. Jag ville ju vara med!! Men får försöka ta mig ut och rulla lite själv, det brukar få mig på bättre humör.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift