Framsteg

Vissa dagar känns det som man inte gör några framsteg alls, som att det är precis som veckan innan med benet. Men är då tur att jag faktiskt försöker träna, för där ser man ju framstegen tydligt :-) Har kört en runda med lättare stig och grusväg sen skadan, och tiden säger ju tydligt att jag blir snabbare. Även känslan i benet är bättre, nu kan jag ju faktiskt använda det. Detta gör ju att jag orkar ta i mer också, vilket syns på wattmätaren. För den mäter ju på vänster sida, men det ökar för varje pass också. Vilket ju tyder på att jag orkar ta i mer med båda benen, igår var snittwatten 28w högre än i fredags. Så snittet under 20min när jag tog i låg på 350 NP watt. Tiden var 19min mot 21.30 i fredags, och snittfarten 2.5 km/h högre. Så alla siffror säger ju att jag faktiskt blir bättre :-) Skönt att veta det dom dagar det känns sämre!

Testade även den nya tempodräkten från Bioracer igår, snygg i Obbola Ik utförande!
Den sitter som en smäck, i mitt tycke riktigt snygg. Var grymt skön också och kvalitén från Bioracer är ju grym! Så kommer nog bli snabb i den framöver, eller åtminstone känna mig snabb :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack