Skönt

Blev träning ute i skogen igår, var varmt och skönt! Är ju sånna här pass jag längtat efter under en hel lång vinter, och sen bröt jag benet när sommaren kom. Men nu kan jag cykla ute igen och njuta av det, i drömmarna under vintern flög jag fram på stigarna. Nu går det långsamt men är glad ändå, för jag kan cykla :-)
Hade jag haft otur i den olyckan hade jag aldrig kunnat cykla mer, om smällen tagit ett par decimeter högre på ryggen...
Så jag njuter och försöker se positivt på min situation, men snart måste jag nog cykla lite längre pass än 50 min.. Men det kommer :-)
Sen måste jag lösa cykelfrågan innan Ragunda 100, bara drygt 5 veckor kvar. Och med svaga ben vill jag ha en så snabb cykel som möjligt, måste ju ha allt material på min sida när kroppen inte är på topp :-)

Men idag ska jag ut igen och cykla, men blir på en allebike idag. Lånade ut min Habit igår så fick då låna denna av honom, blir skoj att se skillnaden mellan hojarna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift