Håller planen.

Igår kväll blev det 90min ute i skogen i mkt lugnt tempo, men i snön får man ändå ta i lite ;-)

I morse satt man på Monarken igen, mitt klassiska måndagspass drogs av. 45/15 blev det, och trotts lätt förkylning och en enorm trötthet blev det samma siffror som för 2veckor sen när jag senast körde. Det var då rekord efter olyckan, så nöjd med det och det visar att jag nog denna period ska kunna öka ett steg till.

Så börjar nästan våga tro på att om 6mån till ska jag vara tillbaka i kanonform!!
För är idag 6mån sen olyckan och om 6mån är det dags för Långalugnet igen, då ska jag vara tillbaka och cykla snabbt!
Men innan dess ska några hundra träningspass avklaras, så innan middagen idag river vi av ett till.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack