Kompiskampen

Körde ju kompiskampen förra året, så tänkte köra iår med. Jag har ju varit väldigt bortskämd med att varje vinter börja lika stark som jag avslutade förra, i år är det väldigt annorlunda. Benbrottet har ju skickat mig tillbaka till stenåldern, ligger flera år back just nu. Men måste börja någonstans och sen börja jobba därifrån, har inte så mkt val liksom hur surt det än känns..

Så körde då min tjuga och första 10min gick lätt, men sen är det som jag tvärdör och får slita som ett djur. Detta trots att jag aldrig får mjölksyra, så detta får jag jobba med.. Men landade tillslut på 308w, vilket är 77w mindre än jag körde på i Mars...:-(  Så nu kommer jag sura nån vecka eller så!! Jävligt segt känns det iallafall.

Kommentarer

K-J sa…
Se det positiva. I år kommer du få många poäng för förbättring iaf. :-)
Anonym sa…
Haha ja det får jag verkligen hoppas på...
Det är rätt bra med 307, jag ligger på 240w på en tjuga, utan benbrott...iofs utan träning också :-)
Samuel sa…
Visst är det så att dryga 300 är rätt bra, men mitt problem är att jag var jävligt bra förra vintern och kommer ihåg den känslan... :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack