Segt

Satan va trött kroppen var i morse, vilodagen igår har försatt kroppen i nått zombie tillstånd.. Blir ofta så när man tränat hårt och sen vilar, då behövs det några dar innan man är på g igen. Hoppas iallafall att jag kommer vara det snart igen!!  För idag försökte jag bara starta igång kroppen, lätt cykling på Monarken i morse med en liten kraftansträngning. Fick efter 25min för mig att testa 500w och se hur länge jag stod ut, blev inge bra då hela jag protesterade... La ner efter 1min och 30sek, hade knappt börjat känna av mjölksyra än men kroppen bara vägrade samma med skallen.. Sånna här dagar är inte skoj men dom hör till också, gäller bara att ta sig genom dom och fortsätta!!

Kommentarer

Anonym sa…
Du är ju omänsklig. Jag kör 10sek spurter på 510 w och är slut efteråt. Du kör 1,5 min på 500 w och har inte ens syra. Hur bär du dig åt? Jag har bra kondis men tror du jag är muskulärt för klen?
Samuel sa…
Svårt att veta, men vi är olika skapta allihop. Vissa är bra på korta intervaller andra längre, men viktigt att träna på sina svagare delar.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack