Tron..

Förra vintern hade jag ett jäkla självförtroende, detta gjorde att allt kändes självklart och träningen gick lätt. Fanns liksom inga hinder, utan det var bara att köra!

I år är det annorlunda, tron på mig själv är väldigt låg. Ifrågasätter hur och vad jag tränar, och om det någonsin kommer börja flyta på igen. Försöker intala mig att jag har mkt tid och att det går åt rätt håll, men det är svårt som fan! Jag ser bara en stigande ålder och en försvagad kropp, detta gör inga mirakel med motivationen.
När jag använder mitt sunda förnuft inser jag att jag ändå kommit rätt långt på vägen tillbaka, men den otåliga tävlingsmänniskan i mig är inte nöjd.. Mkt av detta sitter i självförtroendet, så måste jobba på det lite så jag faktiskt börjar tro att det går. För då får man lite mer arbetsro och kan ta sig in i den där träningsbubblan, där behöver jag vara under dom månader som kommer nu. Är en jäkla utmaning och kanske går det inte, men måste försöka komma tillbaka i samma form som innan olyckan. Så nu ska jag se till att försöka bygga upp både fysiken och framförallt självförtroendet igen :-D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift