Skitvinter

Vinter har knappt börjat än, men jag längtar efter sommaren redan.. För visst går det cykla på vinter med, och det kommer jag göra. har riktigt jävla bra vinterkläder och lärt mig hur jag måste klä mig, så är egentligen inga problem. Sen kan det ju vara riktigt fint ute på vintern, sol och snö lyser ju fint ute.
Men sen har vi all skit också!!  Tar lång tid att klä på sig, stigarna försvinner, cykeln går trögt, får bara cykla grusvägar typ, måste börja åka skidor, kallt är inte lika skönt som varmt!! Så nä jag jublar inte över vintern, men jag tar mig genom den och drömmer om värme igen. Sen får jag hoppas jag kan cykla nått i värmen nästa sommar, så det inte blir som iår... Känns som det bara varit vintercykling i 2 år nu..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack