Resultatinriktad..

Fortfarande förkyld och vek här uppe, men när man inte kan cykla tänker man cykel..
Smider planer och planerar nästa år, har väl insett att jag kanske har ett max två år kvar som jag kan fortsätta min elitsatsning. Så kommer verkligen försöka se till att göra det bästa av året som kommer, jag vill vinna cykeltävlingar och kunna säga att jag gjort allt som går!
Jag är väldigt resultatinriktad på både gott och ont.. Att komma i mål som 10 och gjort ett bra lopp är inte något jag är nöjd med, kommer hellre i mål som etta och gjort ett dåligt lopp!! Ett exempel är väl kanske Ragunda 100 i år, att ta sig runt och komma 2a bara tre månader efter benbrottet borde man väl vara nöjd med. Trodde iallafall jag skulle vara det, men faktiskt så var jag mest tjurig över att inte vunnit. Lite dumt kanske att inte vara nöjd, men det som driver mig är att vinna. Detta gör väl ibland att jag tycker det är jobbigt att tävla för att jag är rädd för att misslyckas, kan tillochmed sura ihop ordentligt om jag inte slår mina tider på en träningstävling mot mig själv. Så inte alltid bra...

Så kommer träna för att kunna vara med och vinna nästa år, kommer med största sannolikhet surna ihop några gånger under vintern. Men det hör till!! Jag vill verkligen visa att jag kan komma tillbaka, och vara bättre än tidigare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift