Rullpass

Igår blev det bara ett lugnt rullpass på kvällen, kände inte för monarkintervaller helt enkelt. Är skönt för själen att bara rulla ut en stund utan att ha en massa mål med träningen, jag behöver det för att ladda om inför en ny vecka.

Denna vecka ska jag gasa på med träningen ordentligt, är den sista av 5v i denna period. Så är bara att köra in i kaklet då det blir rätt lugnt nästa vecka, så blir ingen vilodag denna vecka. Kommer ju ha 2 nästa så :-)

Har även i stort sett bestämt hur jag kommer lägga upp nästa sommar och vilka race som ska köras, nu ska jag bara låta det sjunka in lite och känna efter om det känns rätt. Men tror det blir bra och att jag lägger ribban lagomt högt... :-)

Kommentarer

Johannes sa…
Stabilt då vilovecka har 2 vilodagar =) Själv är det en bra träningsvecka om man har bara 2 vilodagar ;)
Samuel sa…
Hehe då funkar mina psykningar ;-)
Men är ju också rätt viktigt vad man gör dom där dagar man tränar, och sen hitta sitt sätt att göra det på :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift