Måste satsa..

Jag har ju försökt att inte sätta krav på mig själv under denna vinter och framemot nästa sommar, utan bara göra så gott det går liksom.. Detta funkar inte för mig har jag märkt, jag blir bekväm och tar inte i nog mkt. 

Därför kommer jag trotts skadan och sånt skit sätta höga krav på mig, målen kommer därför också vara höga. Detta för att det driver mig och gör att jag tar i det lilla extra, jag har lite för lätt att bli bekväm och dekadent annars..
I stora drag är kravet på mig själv att vara bättre i Maj 2017 än jag var Maj 2016, har jävligt långt kvar dit men det måste gå! Målen är inte formulerade än, men kommer likna förra årets... Sen kommer jag inte köra nån hel cup, utan köra dom tävlingar jag vill köra och jaga resultat i dom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack