Bra vecka

Så var första veckan i detta block gjord, blev en bra vecka med 12h träning. Det är ungefär vad jag orkar, med den typ av träning jag kör. Mentalt är det jobbigt denna period, börjar vara många runt om i Sverige nu som kör på barmark. Får då alltid känslan av att jag tappar mkt mot dom, men bara att bita i nu.

Den vecka som nu kommer ska jag köra på temat för hårt.. Ska försöka spränga mig lite på några av passen, köra hårdare än jag vet att jag pallar. Vill flytta gränser lite, tror det är nyttigt att ibland göra så.. Speciellt som jag annars riskerar bli bekväm och hålla mig på nivåer jag vet att jag klarar, så nu ska det svida lite.

Helgen som var blev det utecykling i fint väder, men tyvärr kassa skoterspår. Så blev lite plogade grusvägar också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack