Hatpass!!

Har ett pass som är lite mer ångestfyllt än andra, försöker alltid hitta en anledning till att inte köra det.. Känns alltid som att det inte kommer gå, och att jag är svag när jag börjar.

Passet är 30/15 i 9.30 * 3, vilar 4 min mellan varje block. Jag gör så här: I med 4.2kg i viktkorgen, sen är det bara att köra. Ligger på 30 sek delen över 100 i kadens, blir kring 102-103 i snitt skulle jag tro. På 15sek delen går jag ner till 55-60 i kadens, sen växlar man däremellan i 9 min och 30 sek. Detta är riktigt jobbigt!! Jag brukar nästan alltid börja tvivla på att fixa det efter 1 min in i andra blocket, då gäller det att bita ihop. För när jag kommer över den tröskeln brukar det gå..

I morse tog jag mig genom det helt ok, föll inte genom på sista som jag brukar göra ibland:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift