Nytt från Sram

Märks att det är OS år... Kommer nya grejer hela tiden nu, det gillar jag. Först var det nya bromsar, Level som släpptes för ett par veckor sen. Nu kommer en ny växelgrupp, Sram XX1 eagle är den finaste av dom. 12 delat är det som gäller nu, tur att dom sett till att man kan köra med samma nav som tidigare.
Hur den funkar har jag ingen koll på, men betvivlar inte funktionen på den. Jag blev då sugen på att testa! För mina etapplopps drömmar vore den perfekt, ska finnas i butik från juni.. Men från 2017 sitter den nog på många hojar från start :-)

Kommentarer

Malin sa…
Hej! Har tänkt mig till Lycksele i helgen och tar med mig min fatbike. Har du några tips på bra leder?
// Malin
Samuel sa…
Alla skoterspår är rätt bra just nu, men ett tips är ju att köra ut mot bocksliden. Då kan man stanna och fika vid slalombacken :-)
Malin sa…
Tack för tipset!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack