Sorbecykling

Tog mig ut igår vid 1 för lite cykling ute, stog ett TT mot mig själv på skoterspåren i planeringen. Blev 40 min rätt nära max när jag jagade min skugga, var helt underbart väder med sol och flera plusgrader. Tyvärr så hade värmen mjukat upp spåren ordentligt, så var som att cykla i sorbet.. Gick riktigt tungt och sakta, men så länge man blir trött är det ju ok. Men skulle tagit mig ut tidigare innan värmen mjukat upp snön för mkt, borde vara bra då eftersom det är ner mot -10 på natten..
Idag blir det ett lugnt fint pass ute, siktar på skoterspåren idag med. Men blir ikväll jag drar ut, sambon jobbar på dagen och sen vill jag nog vänta tills det börjar frysa åt igen. Då blir det nog kanon :-)

Fick igår ett par blåa handtag av en kompis, så nu har Fsi'n pimpats upp lite. Saknas bara nya klingan nu, sen är den riktigt häftig. Ska ta några bilder så ni får se sen, den blir riktigt snygg:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Men skulle inte du köra fs i år?

Mattias
Samuel sa…
Jo se nya inlägget :-) Men en HT kan vara bra att hitta ibland..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack