Nya skor

Igår så kom mina nya skor, är ett par Crono som jag beställde via Nordic Trade.  Kan väl säga att jag köpte grisen i säcken lite, detta då jag inte provat dom innan. Hade bara läst tester mm, men är ju svårt med skor då storlek, passform mm skiljer sig lite.
Men dom sitter perfekt på min fot är skitsnygga och styva som bara den, sen är dom lätta också:-) mer än så kan jag inte säga, har ju bara haft dom på ännu och inte cyklat med dom. Väntar med det tills temperaturen tillåter det, ännu för kallt här för sommarskor. Men känns som jag gjorde ett bra köp, bara upp till mig nu att sätta fart dom i sommar.
Var även framme och moddade dom lite, allt från fabrik kan ju göras lättare:-) 585g för paret tycker jag är bra, lättare än mina skor från ifjol iallafall. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack