Igång igen

Jaha då var viloveckan över.. Igår kände jag mig väldigt taggad att sätta igång med hård träning igen, i morse inte lika mycket! Var riktigt segt att komma igång, men finns ju inga ursäkter. Så bara att trampa och hålla tyst, fick passet gjort på ett bra sätt iallafall. Körde mina 45/15 intervaller i 30min, mellan 430-435w på 45 sek delen sen bakåttramp på 15sek vilan. Jobbigt blev det men aldrig den där panikjobbiga känslan som ibland infinner sig, så körde väl lagomt hårt..

Nu börjar ju en väldigt viktig period i träningen, att vintern gått bra fram till nu kan ju fort betyda noll.. För nu ska det ju börjas slipas fram en cyklist som kan mer än hålla högt grundtempo, så vill verkligen hålla mig frisk nu och kunna träna bra. Förra veckan var alla i familjen sjuka utom jag, det var både feber och magsjuka som härjade. Men nu får det vara nog med sjukor i huset, är rätt jobbigt att vara frisk också när alla andra är dåliga. Nattsömnen mm blir inte jättebra, och sen jobbar immunförsvaret rätt hårt.. Så nu hoppas jag att det vänder och börjar gå lättare igen, sen att snön börjar smälta lite. För nu kommer det mer varje dag, gillar inte det...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift