Högbo + fatbike

Har sista tiden haft ett sug efter att få tävla lite igen, då många av mina konkurrenter drar utomlands för att tävla. Men jag kör ju på hemmaplan.. Så var redan ifjol sugen på Högbobiken i fatbike upplaga, men då kunde jag inte. I år verkade jag inte heller kunna,  men nu ser det ut att ordna sig till det bästa:-)

Så kommer nog åka ner till Högbo och gasa den 13 Februari, blir ett roligt avbrott i vinterträningen. Eller inget avbrott då jag tränar på som vanligt egentligen, brukar köra TT på lördagar. Men får ju nu sällskap av andra:-) Dryga 50 mil ner i bilen blir det, men det kan det vara värt. Kommer få köra en Fatcaad som Kapraali Fritid ordnar fram till mig, blir häftigt att köra den. Kanske snor med mig den hem;-) Nu ska det bara ordnas med boende, enklast vore väl Högbo hotell.. Men det kändes lite dyrt för min budget. Så blir nog nått enklare B&B:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift