Race mot mig själv...

Idag blev det ett hårt race mot mig själv, 60 min full fart på skoterspår. Riktigt bra träning för hela kroppen, dom är skiftande mjuka och hårda. väldigt ojämna också då det är lite snö, så man får jobba mkt även med överkroppen för att hålla farten. Så grymt bra mtb träning helt enkelt, kände mig stark och kunde trycka på hela tiden, detta resulterade i svidande ben mot slutet. Så ett lyckat pass och självklart så vann jag!! Körde idag HT, och F-si är en härlig HT. Snabb, snygg och smidig vad mer kan man begära liksom.. Är helt övertygad om att denna lite enklare modell skulle duga till att vinna race på! Om jag kör Vasan 2016 blir det på denna.. Det enda som måste bytas är klingan, 32 är ju löjligt lite!! Till och med på skoterspåren vill jag ha större när man ska ta i, men det är lätt fixat. Har ett par klingor ute i garaget.
Hittade blå buntband ute i garaget, så nu matchar det bra också..

Kommentarer

Fredrik sa…
Snygg tejp på vevarmen;)
Samuel sa…
Nä men den skyddar bra nu under vintern:-)
Fredrik sa…
Du verkar ha riktig vinter. Här i Skåne har vi -5 och en 10m/s.
Anonym sa…
va jobbar du med när du hinner träna så mycket? tack för bra blogg.
Samuel sa…
Ja helt ok vinter, men väldigt lite snö för att vara här. Men det tackar jag för:-) -5 och fuktig blåst blir jävligt kallt!
Jag jobbar som personlig assistent, och heltid:-) Tack!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift