100+ = Kaos...

Inte alls i superform just nu, helt otroligt trött är jag. Vill bara sova men ändå gör jag inte det, måste ju vara dum i huvet...  Får se till att ta mig isäng på kvällarna, vet ju om att Isabelle vaknar vid kvart i 6..

Jaja nog gnällt nu! Tränade iallafall i morse, försökte mig på högkadens på ett 4*4 pass. Så kass jag var!! Direkt jag ska trampa med kadens över 100 blir det kaos i benen, stumnar på en gång!! Försökte nu hålla 120 på intervallerna, gick inte alls på slutet.. Vet om att jag måste träna på detta men ändå så gör jag det inte, skärpning på det nu. För nu har jag samma watt på fyrorna som när jag kör tröskel med låg kadens, så kan jag inte ha det, visst kör jag nästan aldrig med så hög kadens på race. Men ändå så är det nog bra om muskler funkar på alla kadensen!!

Kommentarer

Unknown sa…
Vad drar du för watt på fyrorna? Så man vet vad man ska ha som mål ;D
Samuel sa…
Jadu på dessa med kadens kring 120 låg jag på 380w, dvs vad jag kör en tjuga på..
Mitt rekord från i vinter är 435w i snitt, då med en kadens kring 75..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack