TT

Blev ett tufft race mot mig själv idag, skoterspåren var rätt mjuka så gick tungt. Men körde allt jag hade i 57 minuter med en helt ok känsla i kroppen, svårt att säga när man är själv och det går så pass långsamt. Fast kände att jag kunde ta i ordentligt, vilket alltid är skönt:-) Dagen till ära och för att få den där racekänslan körde jag Scalpelen, än en gång måste jag säga att den är underbar!! Är så sugen på att få köra den på sitt rätta underlag, men den som längtar... Tror jag kommer få min Habit under februari, ska bli riktigt skoj att köra den också.
Den här veckan har varit rätt tung, inte dom där gnistrande benen och kroppen har varit tung. Men watten har inte varit så dum ändå, så det är ju bra. Blev även mkt timmar för att vara mig.. 13.5h fick jag ihop:-) Hoppas nu det släpper lite kommande vecka, vill känna mig stark också:-) Kommer även denna vecka bli rätt många timmar, ska till stugan nästa helg. Så är det inte svinkallt blir det 2 distanspass då.. Hoppas på det iallafall

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack