Surgubbe!

Kände mig lite sur och tvär igår och mot det finns det ju bara en medicin. Kl 21.00 gick jag ut i garaget.. Kl 22.00 kom jag in igen, då hade jag kört mitt pass till utmattning!! Så nu orkar jag inte vara sur och tvär längre..
Känner att jag är inne på den sista av tre ganska tuffa träningsveckor nu, har inte direkt nått klipp i benen.. Skulle även behöva nått skönt pass ute för motivationen, har inte tränat ute på 4 veckor nu.. Men just nu är det -27, nån gång måste det ju sluta vara så jäkla kallt!!

Kommentarer

fy fan va kallt!!! idag hade vi -2!! det var rena drömmen att cykla ute!!! Synd du inte kunde haka till Nice!! 4 dagar kvar!! :)
Samuel sa…
Ja Nice hade varit skönt nu, såg att ni tänkt samla några timmar där:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift