Knäckt!

Känner mig knäckt och uppgiven idag. Var ute och rullade lätt igår och fick då för mig att göra ett test i slalombacken, det skulle jag inte gjort. Fan va jobbigt att tiderna inte blir bättre, hade tänkt skänka cyklarna till nån som behöver dom bättre igår. Hela den här säsongen har varit skit, hade tänkt åka till Södertälje och köra men är jag så här dålig är det ingen ide!

Lyckade ju vika ihop ett par dyrhjul i Rättvik, kan väl säga att jag är väldigt glad att dom är köpta här i Sverige. Har fått ett väldigt bra bemötande och allt har löst sig mkt bra!! Har svårt att se att det skulle gått lika smidigt om dom varit beställda från tex Tyskland.

Kommentarer

Unknown sa…
Schysst att det ordnade sig med hjulen! Det såg lite tröstlöst ut nere i Rättviksskogarna...

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack