Besiktning

Var och besiktade bilen igår, hade verkligen ångest innan då det känns som den håller på att falla ihop! Men på något sätt gick den igenom så nu kan jag köra ett år till:-)
Annars händer det inte mkt. Avslutade en relativt tuff träningsvecka i Söndags med att köra 2*45 minuter en liten bit under tröskeln, hade snittpuls på 90% av max. Körde faktiskt ute med crossen, det hade snöat dryga decimetern och drevat riktigt ordentlígt. Så det blev ett utmanande pass men riktigt roligt, så länge man har fart så går crossen som ett tåg i snön.

Har även testat att använda Zensah stödstrumpor ett tag nu, har haft dom före, under och efter träningspassen. Har även sovit med dom efter sena kvällspass och då upplevde jag mindre pirr i benen än jag brukar ha. Dom känns riktigt sköna att ha på så jag kommer nog att använda dom mycket! Har även drukit Nuun ett tag nu och det är också en positiv upplevelse, måste ju vara den perfekta träningsdrycken. Då jag nästan aldrig fyller på med energi under träning så passar den mig mkt bra, sen att den inte är så sliskig är ju ett plus. Kommer på mig själv med att dricka mer än jag brukar och det är ju även det bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack