Väljer att gilla vintern..

Jag har senaste vintrarna inte alls tyckt om dom, kännts jobbigt med kyla och snö samtidigt som många andra cyklister haft lite och ingen snö.. Så varit lite avundsjuk och orolig att jag missade viktig träning, och då blir det lite jobbigt för skallen mm.

I år har jag bestämt mig för att bara gilla läget, anpassa mig efter vintern och se till att det blir skoj. Så nu ser jag faktiskt fram emot snö och sån skit, dels har jag en supertrainer för inne cykling. Sen fatbike för att kunna köra kvalité ute på distanspass mm, även få det likt vanlig mtb ☺️
Men framförallt en mental inställning som gör att det känns lättare, kan faktiskt vara så enkelt ibland. Bestämma sig för att det är bra, istället för att se hinder med allt. För hinder finns men dom hoppar man över eller tar sig runt, för cykel är en året runt sport även här uppe.
Idag ska jag dock in i garaget och köra tröskelintervaller som kräver koll på motstånd mm, så dom körs på trainer för bästa effekt 👍

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift