Snart går det bättre..

Alltså början på denna säsongen går inte bra, efter Falun var jag knäckt men peppade upp mig och började om med träningen. Skulle sen köra ett lvglopp i går som träning, men vad händer då jo Allergin smyger över i en ordentlig förkylning med feber.. Så fredag och lördag har jag varit satt ur spel, är riktigt segt detta och jag har tröstätit godis hela helgen!!
Vet att det är länge kvar på säsongen och allt sånt, men just nu är det lite svårt att vara positiv!! Sen är det ju trotts allt bara cykling vi pratar om, finns ju bra mkt viktigare saker i livet!!

Så hade en rolig dag igår ändå, var ute med Christoffer och Isabelle till Downhill banan i bocksliden där liftarna startade upp igår. Christoffer åkte ankarlift för första gången, och tog sig ner för lederna för första gången också. Dom är riktigt branta så det var bra gjort!! Isabelle stod för dagens vurpa på balanshojen, snyt ut jord ur näsan hela eftermiddagen 🙈 Men hon är tuff och sa att man får skylla sig själv när man kraschar 😂

Idag är det gränsfall om jag ska försöka träna eller inte, är man klok vilar jag idag med.. Men jag är ju sällan det..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack