Xco..

Shit alltså jag ska ju köra SM i xco snart, är inte alls tränad för det känner jag... Dels måste jag få fart på mjölksyratåligheten, och öka speeden i kroppen. Vore väl inga större problem om man var 100% frisk och inte skulle på semester nästa V, men nu är det knappt om tid. Men får köra nått panikupplägg för formtoppning på 5dar när jag kommer hem 😂💪
Sen är det ju det här med xco och mig som inte går ihop, jag är för gammal, feg och kass på hoppa!! Har inte heller direkt lagt tid på det nu när jag satsat på Långlopp, så blir en hel del b linjer gissar jag. För att vara sjukskriven går inte nu heller!!
Så mina förväntningar på detta SM är lågt ställda, men ska bli skoj att få träffa en massa gamla kompisar från Xco tävlingarna och även en del nya!!

Idag sista dagen innan semestern, ska fira sen med nått hårt intervallpass för att väcka kroppen ur dvalan tänkte jag!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift