Comeback

Ja då gör jag comeback här på bloggen, har inte haft sug efter att skriva nått eller tid. Så den har fått vila lite, men nu hoppas jag kunna hålla igång den bättre igen. Man kan väl säga att det varit rätt mkt denna sommar, jobb, butik, träning, tävlingar, familj, klubb mm har sett till att man fyllt tiden.. Fast har varit roligt trotts att man ibland bara haft näsan över vattnet..

Nu är ju säsongen över och man börjar sitta och fantisera om hur bra nästa ska bli, planerna har börjat klarna lite i alla fall 😊 Vill göra lite nya saker, och träna på ett lite nytt sätt. Så kommer bli intressant att se hur det funkar, sen vilka lopp det blir beror mkt på om man lyckas få ihop pengar mm till att åka någonstans. Men vissa race är inte så långt bort och har vissa nya lopp jag verkligen vill testa här omkring, sen nått lopp i Norge som jag ju ofta har närmare till än loppen i Sverige...

Just nu leker jag mest omkring med träningen bara för att hålla igång, blivit en del Zwiftrace vilket ju är skoj. Men ur träningsaspekt är dom sådär... Men från 1 Oktober ska jag börja följa en plan igen, oktober kommer dock handla om att vänja kroppen lite och se till att ha ordentligt med motivation och energi över.

Ska sammanfatta säsongen i ett senare inlägg också, men kan ju börja med det sista racet jag körde. Bikeboost i Umeå, ett riktigt stiglopp där man får kämpa med ordentligt med sten och rötter. Riktigt roligt lopp som jag kunde vinna i år ✌️ Är ju riktigt bra motstånd på loppen här uppe nu, så varje vinst är extra roligt!
Sen att vi är ett roligt gäng som drar omkring på loppen är ju det bästa!!

Kommentarer

Tipsa gärna om du hittar några intressanta lopp i norge. Speciellt om det är i norra delarna! Ska man till oslo är de nog 100 mil ändå. Men till norra sidan är de ju mkt närmare än til lsödra sverige =)

Och det ska bli intressant höra hur du ska ändra träningen!
Samuel sa…
Ja ska gå igenom tävlingarna i Norge, deras Xco cup är riktigt bra också..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift