Något knas...

Nått är inte som det ska i min kropp just nu, idag fick jag mitt tredje migrän anfall på 8dagar.. Jag brukar ha 2 per år! Dessutom är jag tröttare än vanligt och svag, så inte skoj just nu. Körde i söndags ett Pro-Am lopp på Zwift, skulle nog inte gjort det så jag var riktigt kass och sen mådde dåligt resten av dagen. Så har sen dess bara vilat och försöker ta det lugnt, men vill imorgon börjar rulla på lite igen om jag nu ska köra östgötaloppet till helgen. Eller jag ska köra men vill ju kunna hänga med också.. 

Ska försöka slappna av lite och hoppas det låser upp problemen i kroppen, några sköna turer i skogen kanske kan hjälpa...

Kommentarer

https://www.expressen.se/premium/halsa/ny-medicin-mot-migran-gav-malin-46-ett-nytt-liv/

Kanske nåt för dig...
Samuel sa…
Ska kolla det 👍👍
Öijer sa…
Long time no blog. :)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift