Swe-cup del 6

Jaha då har det varit Swecup igen, nu från ett Coronasmittat hus.. Själv frisk än så länge men är väl en tidsfråga gissar jag, har dock lite problem med ett lår just nu. Det lår som gick av spökar lite ibland, brukar funka att bara ta det lugnt några dar så får se innehav låste lägga till nån vilodag. 

Men åter till Swecup så gick den på en riktig spurtbana igår, platt och snabbt!! Kändes lite som ett lotteri att spurta i den stora klungan, men testade hur jag ville komma vid varvningarna så jag fick lite koll. Lyckades som jag ville och fick med mig fart lite bakifrån och kunde smita förbi precis innan mållinjen, men med 2 hundradelar ner till tvåan så var det tight😊.Håftigt att få vinna ett till av dessa lopp och nu ser det väldigt bra ut i totalen... nu ska jag bara hålla mig frisk så man kan fullfölja alla lopp🙈





Idag är det fortsatt karantän och blir så hela veckan minst, så ska hjälpa barn med hemskola och försöka träna lite.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack