Säkrad vinst i Swe-cup

I måndags så lyckades jag säkra den totala segern i Swe-cup på Zwift, inte helt utan att jag är lite stolt över det. Men känns lite fel att fira för sig själv en måndagkväll nere i källaren... Men jag försöker glädjas och ta in det som inspiration för framtiden, för nu blir det fullt fokus på att bli stark till i sommar och cyklingen ute. Kommer köra dom 2 sista racen i swecup som är kvar, men med noll tankar på resultat. Utan istället ska nu den strukturerade träningen ta över, även ska mer och mer av den flyttas ut på vägarna. En bra stund kvar innan all snö är borta men allt som går köra ute ska göras det, blir väl först bara på vägarna men i Maj brukar stigarna även gå cykla på. Då ska en ny Mtb köras in, den är ett mkt speciellt bygge som förtjänar ett eget inlägg sen när den börjas byggas ihop.

Kommentarer

Anonym sa…
Hej,
Jag skriver till dig för att jag hittade din blogg när jag googlade runt - verkligen uppfriskande att se hur aktiv du är och stort grattis till vinsten!

Hur som helst - jag heter Torkel Hallander och är en av grundarna till Tooorch.com - en av Sveriges nyaste och snabbast växande e-handlare av cykeltillbehör. Vårt fokus är att vara nära kunderna med svenskt lager - och att hjälpa till med råd och val så att man alltid får rätt. Vi tycker att vi är ganska grymma och unika på det - att döma av våra reviews på trustpilot verkar vi göra något rätt :)

Nyfiken på om du skulle vara intresserad av ett enkelt samarbete? Vi behöver få länkkraft till vår sajt och bästa sättet är att grymma bloggare med relevanta sidor länkar till oss. För det skulle vi ju kunna göra någon fin bytesaffär - jag gissar att du bränner av ett och annat däck under året :)

Låt mig veta hur det låter, hör av dig till torkel@tooorch.com i så fall
mvh
Torkel

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift