Mål 2010

Ja nu är det 2010! Som seriös idrottsman ska man ju ha mål för varje säsong... Mina planer inför 2010 är att köra fler tävlingar så jag kanske blir av med den där tävlingångesten.. Har även tänkt att bli snabbare och starkare, för att klara av det har jag tagit hjälp av en expert. Har under hela hösten kört efter program från Aktivitus, åker inte ner och testar mig där men han gör mina program efter dom tester jag gjort på Idrottsmedicin i Umeå. Några specifika resultatmål har jag ej. Utan jag vill bli så bra som jag kan bli, sen hur bra alla andra är kan jag ju ej påverka. Men under 2010 ska jag inte lämna något åt slumpen!!! Så se upp i backarna..


Ska i ett senare inlägg gå igenom matrialet som ska användas under året, där kommer inte heller nått att lämnas till slumpen...


Så nu är det bara att köra och hoppas på ett snabbt 2010!!

Kommentarer

Rätt inställninng! Nu kör vi så det ryker.
Samuel sa…
Ja 2010 får bli norrlands år tycker jag!
Skojar du, det SKA bli, inte får bli....

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack