Matrial 2010



Kommer under 2010 att köra på cyklar från Merida. Min HT har jag ju redan visat en bild på så den behöver jag ju ej skriva om. I början av april ska min heldämpade cykel komma, det blir en 96 XX. Den verkar riktigt snabb, kommer nog att köra dom flesta tävlingar på den. När man är över 30 förtjänar man att åka skönt..






Hjul, styre och bromskivor kommer från Innolite. Har redan ett par hjul från Ulf, paret väger in på 1056g... Slå det ni! Men jag kommer nog även att ha ett par hjul för tubdäck, men där är det inte riktigt klart vad det blir. Återkommer om dom hjulen när jag vet mer. Är sugen på tubdäck från tufo, måste bara hitta någonstans där man kan köpa dom...



I klädväg blir det utrustning från Northwave och Merida.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack