Bilder
















Har ju för få bilder i bloggen så nu ska jag bättra mig. Det är några bilder på min nya leksak, ska köra in den i veckan och se hur mkt jag kan sänka styret.. Sen är det två bilder från kvällens pass, körde faktiskt i skogen. Men det var mentalt krävande för det gick inte fort i leran och snön. Försökte köra så hårt jag orkade i 45 min men det var lite svårt att pressa sig ordentligt ikväll. Snittpulsen hamnade på 175 vilket är några slag för lite, men det får duga för idag.

Kommentarer

Skitiga pass på mtb där uppe. Synd du inte bor närmare så vi kunde sparra varandra. Lite tufft att bara få sparra sig mot sig själv jämt!!
Samuel sa…
Ja det skulle vara bra med sparring på dom tuffare passen, då pressar man ju sig mkt hårdare. Får väl lura med mig familjen på "semester":-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack