Hahaajjj


Hade riktigt roligt igår, trots vädret. Sprang betydligt fortare än tidigare år sen fick jag slita ont på rullskidor och blev passerad av några stycken. Vid växling till cykeln så var jag tydligen dryga 2 min efter, kom ikapp ungefär halvvägs in på sträckan. Så efter lite myrlöpning så drog jag ifrån och kunnde därefter kontrollera loppet bra. Är riktigt stel och har ont i framsida lår och triceps idag men kommer nog att överleva. Blir dock att vila med gott samvete idag.

Måste ta och se över min kost för min mage strulade nu oxå och så kan jag inte ha det!! Hade ont under loppet och när jag kom hem så hade jag ordentliga kramper. Får väl andvända uteslutningsmetoden på vad jag inte tål, börjar nog med mjölk.

Kommentarer

pointern sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
pointern sa…
Grattis till segern! Gillar inte att få spö av en klen cyklist men nu är det ju tredje gången! Prova med SPORTDRICKA:)
Samuel sa…
Idag är jag riktigt klen, oj vad ont i kroppen jag har!! Men det är alltid skönt att tvåla dit "starka" skidåkare;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack