Tillbaka..

Körde en liten träningstävling för mig själv här uppe på en Mtb-bana vi har. Känslan var den bästa iår och så även tiden. Körde på samma tider som veckan innan SM ifjol, så nu är det bara att köra på. Har 2 riktigt tuffa veckor med träning kvar sen ska formen börja slipas, får hoppas att jag är på rätt spår och att detta inte var en sista dödsryckning!

Tycker det är ganska intressant att det gick snabbare med heldämpad hoj än med HT på en bana som är som gord för en lätt HT.... Visst kan det ha att göra med dagsform osv.. men känslan är att det går att köra fortare med fullgång, speciellt för en oteknisk cyklist som mig.

Det är ju Lida Loop till helgen och den tävlingen brukar jag köra, men vet inte hur jag ska göra iår. Ekonomin och tiden är inte på min sida just nu, skulle verkligen behöva träningstiden här hemma för att få den kvalite jag vill ha. Lida skulle ju ta tre dagar av min tid och 160 mil i bil, det är ganska mkt.. Ja ni hör ju vilket håll det lutar åt.. men man vet ju aldrig med en velig norrlänning;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift