Cykelbutik

Ja man kan nästan tro att jag har en sådan i garaget just nu, men det är skönt att bli av med lite grejer som bara ligger. Även roligt att lokala cyklister får lite finare saker, synd bara att jag lämnar så mkt lokalrabatt... blir ju inga pengar över till mig;-)
Har även lyckats sälja 96an utan att sätta ut annons och bara prutat 2000, skönt med folk som vet att dom får fina saker väldigt billigt trotts att det ändå rör sig om mkt pengar. Så min 96a kommer nästa år att gå en hel del norska lopp också....
Nu måste jag beställa en ny till nästa år....

Helt tomt blir det ju inte heller i garaget, ska ju ha kvar tempohojen och 0.9an sen kommer det en cross nästa vecka... Sen kommer det nog att fyllas upp mer under den långa kalla vinter som kommer:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack