Obrukbar


Ja fy fan vad man är värdelös nu, inget kan man göra.. Lyfta barn är bara att glömma, jag som trodde jag skulle kunna göra lite nytta nu när jag är hemma.. Om jag tar mig ner på golvet för lek så kan jag inte göra nått där nere och att sen ta sig upp tar ett par minuter. När jag glömmer bort skadan så hoppar axeln fram och nykelbenet bak, så då får man under viss smärta trycka allt bakåt igen. Skrapljuden som då uppstår är ej så uppmuntrande. Att sova är fan ingen lek heller, man måste ligga helt stilla för annars vaknar man till... Man får hoppas att läkköttet är bra och att allt går fort!! Bilden togs ca 30 min innan allt gick snett. Det var en riktigt rolig bana!!

Kommentarer

Vilken hjävla otur du har med vurpor!! Stackars dig!!! Hoppas du blir bra fort!!!
Samuel sa…
Otur eller ren jävla klantighet låter vi vara osagt...

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack