Paranoid..

Fick ett brev från cykelförbundet, blev genast misstänksamm. Började på tro det var nån böter eller nått sånt för att man gjort något man inte fått... Men det var ju strumpor från posten:-)
Träningen går som planerat, men konstigt nog så vägrar hostan försvinna:-( Är rosslig på morgonen och vissa dagar hostar jag fortfarande upp slembollar. Börjar på bli riktigt jävla less!!
Har anmält mig till SM nu, men inte fixat boende eller bestämmt hur jag ska ta mig ner... Blir en jäkla resa ner dit. Sen blir det skönt att ha en vilodag mellan temo och XC, men för mig som har familj hadde det varot bättre utan vilodag. Ju färre dagar borta ju bättre, man brukar nämligen börja längta efter dom ganska snabbt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift