Pippi

Körde min TT igår och det gick väl helt ok! Försökte peppa upp mig ordentligt, men en heldag med barnen hadde satt sina spår.. Hela första varvet nynnade jag på Pippi sången, lite irriterande faktiskt. Hadde planer på att slå ner mig själv ett tag, men på andra varvet blev jag nog trött så den försvann ut ur huvet. Lyckades hålla en snittpuls på 93% av max under dom dryga 40 min jag körde hårt, så själplågeriet var det ingen fel på. Hadde väl säkert kunna köra lite hårdare om någon jagat mig, men det är nog marginellt!! Skulle vara intressant att testa en 29a på den här banan, men det kanske blir nästa år..
Körde med Tufos XC3 däck trotts att det var torrt, grymmt med grepp i dom däcken. Skulle vara intressant att veta hur mkt man förlorar i rull med dom, för jag njöt av greppet:-)
Just nu öser regnet ner och dom påstår att det ska regna hela veckan, så tillfälle kommer nog att ges för lerträning. Eller så blir det Monarken...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack