Gårdagen

Hadde en riktigt skön dag igår! Började som vanligt med barnlek och kaffe, sen drog jag ut med barnen och cyklade:-) Efter lunchen drog Christoffer och Cristina på badparken och jag var hemma å slappade medans Lisa-marie sov. När hon vaknade drog vi oxå ut, bla låg jag på gräsmattan och hon matade mig med vinbär och jordgubbar:-)
Efter middagen så kunnde jag dra ut å träna lite, blev ett skönt pass på Lvg-hojen. Körde lite blandade intervaller, blev 6*1min, 5*20/40, 5*40/20 och sen avslutade jag med 15 min tröskel stigande mot max... Blev då trött i benen.
Var en jäkla massa folk ute och ett fruktansvärt oljud i stan, så vad var det? Jo det var skotercrosstävling på vattnet. Tänk att folk ifrågasätter varför jag köper dyra cyklar, men att ha en skoter för dryga 100tusen och köra den på vattnet ses som normalt....;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack