Glad men besviken..

Ja vilket jäkla SM det blev, har så många intryck och känslor att det inte riktigt går skriva ner allt... Blev 6a och 8a på dom två loppen, det är väl i sig inte så jävla illa men känslan jag hadde i benen är det. Tempot sumpade jag med 2 vurpor och ett kedjehopp, måste nog lära mig cykla på riktigt. Under XC-loppet var det riktiga surben, inget tryck alls och cyklade omkring med G2 puls hela loppet.. Men det jag är nöjd med är att jag inte bröt, för det var det enda jag ville göra efter ett halvt varv. Men jag kämpade mig över den mentala tröskeln och började istället njuta av att faktiskt köra ett SM-lopp. Var ju riktigt roligt trotts en väldigt lerig bana:-)
Efter loppet bar det iväg hemmåt, blev 115mils stäckåkning med två bensinstopp, där jag även åt lite. Var hemma vid 01.00, så det tog ungefär 11tim... Nu ska jag fundera ut vad som gick fel och vad jag kan göra annorlunda för att undvika dessa surben...
Vill även tacka Kolmårdengänget som hjälpte mig med lagningen, ett stort tack till hela Meridagänget oxå. Var skönt med ett tält i regnet, och skoj att prata lite cykel:-) Synd bara att jag inte klarade av att leverera några resultat, får väl ta ingen det nästa år:-)

Kommentarer

stefan sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Samuel sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack