Omstart

Ja då kör vi igen, har inte varit på humör för att skriva nått sista veckan. Blev otroligt besviken efter Finnmarksturen, så jag tog mig en brytaihopvecka... Drog i knäet mot en sten när jag vurpade, hadde lite tur att det träffade 2cm över knäskålen. För annars hade den nog gått i bitar, nu fick jag istället en ordentlig blödning just ovanför. Kunnde knappt gå dom första dagarna, men nu har svullnaden börjat lägga sig och benet blivit rörligare. Tror nog jag kommer kunna börja träna i veckan:-) Om jag inte blir sjuk, har nämligen 2 snuvig barn....

Måste under hösten hitta den magiska formeln för hur man på bästa sätt förbereder sig innan tävlingar, för innan vurpan var jag riktigt sopig. Har blivit riktigt less på att inte kunna prestera på topp under tävling!!

Har under min skadevecka planerat höstens träning, kan nog bli en del nötande på tröskeln.....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift