Frisk??

Verkar som att jag klarar mig ganska bra från sjukdommarna som härjar här hemma, är endast lite snuvig. Men det är man ju nästan hela vintern bara lite mer eller mindre... Sen kan man väl ifrågasätta hur friskt det är att kl 20.30 en lördag kväll släpa sig ut i garaget för att köra tröskelträning på Tc´n? Men är det ända tiden som finns för träning så måste man passa på, sen är belöningen i hur man mår efter väldigt skön:-)
Körde ett mixpass där jag började med en tjuga sen 5 min vila följt av 20min med 10/20, klart på under timmen. Drog till med riktigt bra wattvärden också:-) 10/20 körs mellan 720-750W utom sista som jag lyckades spurta upp till 900W.
Idag hoppas jag på at kunna dra ut och cykla i dagsljus, vore första gången på några veckor...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift