Mer 2012..

Som många redan förstått så kommer jag även 2012 köra för Merida Grassroot, och jag känner mig stolt över att få det förtoendet:-) Speciellt när det är en satsning på lovande cyklister;-) Känns som att dom gör en stor satsning på sina team under nästa år, bla med nya teamkläder och många träffar för cyklisterna. Tyvärr kommer väl inte jag att kunna vara med på alla dom då det blir långa resor för min del, men nån ska jag nog ta mig ner på.
Rent cykelmässigt hoppas jag kunna ta ett steg till framåt och bli lite snabbare, det kommer nog att behövas om man inte vill bli allt för långt efter.. Om vintern och våren går bra så kommer jag nog även göra ett försök på att vara i mitt livs form kring den 20 Juni.... Skulle även vilja köra hela XC-Cupen men där har vi problemet med resor igen. Kostar ju en hel del att köra bil genom hela Sverige, både i pengar och tid!

Sen hoppas jag att ni får en riktigt God Jul!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack