Borlänge Tour

Ja då var det över för den här gången, börjar bli less på att åka hem efter tävlingar och känna mig missnöjd. Men jag vet ju att jag har mig själv att skylla för att det går som det går, vet väl också vad jag måste göra för att ändra på det. Frågan är ju bara om jag orkar med det?? Måste nog bestämma mig hur jag ska göra i framtiden, ska jag göra det som krävs för att bli snabb eller ska jag börja köra sportklass!!

Om man ska säga nått om helgen så är det väl att den var stabil och jämn, hade skitskoj och mkt trevligt! Tyvärr så går det inte fortare just nu, men lyckades hålla humöret uppe och köra på ändå. Vädret bidrog väl också till en trevlig helg, riktigt varmt och skönt. Det är man ju inte bortskämd med iår... Sen är det ju så skoj att träffa alla andra trevliga cyklister och snacka skit, sen kanske inte jag var på mitt bästa humör hela helgen.. men är man butter norrläning så är man..

Kommentarer

Anonym sa…
Åt mig skrattade du åt varjefall
Anonym sa…
Äsch, skit i resultatet så länge du trivs med det du gör. Och vill du ha bättre placeringar är du välkommen till oss gubbar i H30. vi saknar dig:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift