13

Blev en 13e plats på VM iår, med dom förberedelser jag haft tycker jag det är godkänt. Men är inte skoj att cykla runt och ha känslan av att handbromsen ligger i, ska nu ta och analysera sommaren för att se vad jag gjort fel och vad som ska göras bättre.
Måste bla se vad jag ska göra åt magen, nu kräktes jag på 3 varvet. Den verkar inte tåla att studsa runt bland rötter och stenar... Loppet i sig finns inte så mkt att säga om, startade sist och blev hindrad av en krasch framför mig. Vilket gjorde att jag var tvärsist in i backen, plockade lite där och sen plockade jag några placeringar varje varv. Hade bara ett tempo och kunde bara mala på, så blev inte direkt snortrött. Om banan och arrangemanget har det skrivits på andra bloggar.. Men måste bara skriva att själva arrangemanget var ett skämt, faktiskt aldrig varit på nått sämre.. Dom hade fan inte koll på nått, och banan var ju lika för alla men skoj var den inte!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack