Sambike

Kör nu igång med mitt lilla cykelprojekt, kommer från mitt garage driva ett litet företag. Kommer börja med att sälja delar från Innolite, smörjmedel, tvättmedel mm från Squirt lube,  energiprodukter från Winforce och så Sahmurai Swords. Blir även viss coachningsverksamhet och cykelrep..
Ska under vintern ordna en Facebook sida och lite sånt, men vet man nu att man är intresserad av nått är det bara att höra av sig till mig på sambra79@gmail.com. Sen till sommaren kommer jag ta med prylar ut till tävlingarna här i norr, även neröver ibland..
Sen hoppas jag kunna utöka sortimentet eftersom, men börjar med detta som en sidoverksamhet. Men tanken är att sälja endast sånt som jag använder, så jag vet att det är bra!!

Kommentarer

Unknown sa…
Bra och passande namn👍.
//Mange

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack